essrrraaydn_ Kızlar 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim daha çok yeni iyi bir doktora muayene olmak istiyorum. De önerir misiniz memnun kaldığınız.
Pelinnn2 essrrraaydn_ özel istiyorsan yıldırım doruk mutlu kılcıler devlet istiyorsan Gökhan Gölcük ama temmuza kadar zorunlu Kestel devlet hastanesinde görevde temmuzdan sonra bişi çıkmazsa tekrar şehir haatanesine geçecek
hurremintorunu essrrraaydn_ ben hayat hastanesinde ırmak üyele gidiyorum bir kez gittim daha ama aşırı memnun kaldım hem bana olan ilgisi hemde 3 yaşında oğlum var ona bile aşırı ilgiliydi
melegim91 essrrraaydn_ Embiye yılmaz kendi muayenehanesi var hayat hastanesi ile anlaşmalı şuan için sadece ama çok tecrübeli ve normal doğum destekçisi bir doktor ben sezeryan sonrası normal doğum yaptım onda yine hamile olsam ona giderim. Bebeği görene kadar güzelce bakıyor her yerini anlatıyor baya ilgili bir doktor her muayenede hem renksiz hemde renkli mutlaka bakıyor wp her ikisinide atıyor 🥰🥰
kubulot tuğberk güçlü inanılmaz iyi gelen bir doktor muayenesi var acıbadem ve medicana geçişli pişman olmazsınız
dlrokmus ben Nilüfer doruk Melike yıldırım çok ilgili güler yüzlü ve samimi bir sorunun olduğunda yazdığın gibi dönüş yapıyor
Beyza-mkl22 Eğer devlete gidecekseniz kesinlikle imkanınız varsa Gökhan Gölcüge gidin şuan Kestelde, 3 ay orda olacakmış, Kestel Hastanesi’nin personeli şehir hastanesinden çok daha ilgili, şehir hastanesinde de Başak Göçer var o da iyi birisi