nzramena 38+4 haftalık hamileyim 4100 gr tahmini kilosu ama 600 gr yanılma payı veriyo ultrason cihazı, ben normal doğum yapmak istiyorum doktorum riskli diyo bu kilolarda olup normal doğuranlar yazabilir mi acaba tahmini kilo kaçtı ama kaç kilo doğurdunuz 😭
1_2_3_4 nzramena yapabilirsiniz bence Bi kaç yerde okudum niye hep normal doğumu kilodan dolayı yapmak istemiyorlar anlamıyorum sonuçta ultrason gerçek kiloyu ölçemiyo benim kardeşime de öyle dedi ama 3700 doğurdu normal şekilde
esmacuk nzramena az önce yine böyle bir postu yanıtladım benim eltimin üç çocuğu da hep dört küsür kilo ile doğdu hatta bir doktoru olmaz demiş peşine ebesi korkma ben seni doğurturum demiş gerçekten de normal olmuş Çatınız iyiyse kilo sizi çok etkilemez ayrıca genelde cihazlar fazla gösteriyor kilotu benim kızıma 3600 demişlerdi doğdu bir baktılar 3200 gram 400 gram az yani onlar da çok tutöuyor yani
_momyy Canım bende 3800 olmuştu en son artk yeter alalım dedm yani çnkü kilo aldıkça risk oluyo tabiki sezeryane dönmek istemedim 39. Haftadaydm zatn karar verdik yatış yaptk suni verelim dedi ama alttan da bakınca benmde sancım hafiften başlamıştı zatn ve doğum oldu tarttılar 4200 olmuş ama benm 3. Doğum ve ikinci doğumla arası 2 sene olnca onunda kolaylığı vardı eğer senn ilk doğum falansa zor olabilir kesnlikle bide minyon biriysen zor olur ben zatn kilolu birz iriydim onunda faydası vardı senin bide dha kilo alabilme ihtimali var ama doğduktn snra da hiç öyle 4200 gbi gelmedi bana açıkcası ertesi gün tarttık 3600 çıktı hemn bi gecede o kadr şişlik inermi bilemedim