Kızlar merhabaa, 2 gün sonra 9 Nisan’da doğuma gideceğim inşallah. İlk doğumum olacak ve henüz doğum şekli belli değil. Doktor suni sancı deneriz bebek ve sen kaldıramazsan sezaryen yaparız dedi ve 9 nisanda gelmemi söyledi. Fakat aç veya tok gelmemle ilgili bir şey demedi. Çok kararsızım sizce ne yapmam lazım?