Nigar777 23. Hafta falan başladım. Tekte küçük eşyaları bitirdim. 1 tane hastane çıkışı ve karışık beden 7 tane zıbın var. 2-3 takım, 1 tulum ve büyük eşyalar kaldı. Puset, beşik, yatak vs. Onu da 1 hafta sonra çoğunluğunu almayı düşünüyorum. Yani 27 haftalıkken bitirmiş olcam alışverişi. Zaten doğumlar en erken 28 de başlıyo genellikle. Hatta 30. O yüzden çok telaş yapma. Bi de belediyenin getireceği çantaya başvurucam. Onun içinden çıkacağı şeyleri hiç almadım.
Ölüm vs hala ihtimal var hepimizin. Allahım korusun tabi böyle acı söylenmez bile. Ama küçükken almak daha çok sabırsızlandırabilir. Bir an önce doğdun giydireyim kullanayım diye sabırsızlanıp canın sıkılabilir. Bi de Allah korusun küçükken sorun olma ihtimali 23. Haftaya kadar daha fazla oluyo. 23 Ten sonra azalıyo bence.
Ama maddi durumunuzla ilgili plan yaptıysanız alabilirsiniz. Bir anda hepsini almak ve zamlandıktan sonra almak zor olabilir. Bence 22 de küçük küçük almaya başla. Bir de her şeyin en kaliteli sağlıklısını al tabi ki ama fiyat farkı çok fazla. Atıyorum A ürünü 3000 tl ylen, B ürünü 9000 tl olabiliyo aynı sağlıklı ve kaliteli olduğu için. O yüzden herkesin aldığını almaya çalışma. Nasıl olsa herkes bu ürünü alıyo diye şişiriyolar fiyatı. Halbuki daha kaliteli sağlıklı olmayabiliyo. Ben şu ana kadar aldıklarımın tamamını trendyoldan aldım. Fikir için paylaşabilirim istersen. Millet 60-70.000 tl harcamış toplam. Ben 16-17.000 falan harcadım. Alacaklarımla beraber 33.000 tl ye falan halletmiş olmayı planlıyorum.