defnoloj bence içinizi ferah tutun herkesin bu ikili testinde sıkıntı çıkıyor bu sene.. hiç boşuna kendinizi strese sokmayın.. çok kafaya takarsanız perinolojiye görünün.. ilk çocuğumda down sendromlu olabilir dedi doktor perinatolojiye gittim bebeğin gayet sağlıklı dedi sıkıntısı yok dedi. İnşaallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız ben buna inanıyorum Allah’ın izniyle bı sıkıntı olmicak