busu1 Kizlarrrr 33 haftalık olcam hala içime sinen yok ama hani böyle Alya lina mina istemiyorum çok baydı öneriniz var mı anlamlı güzel isimler 🌸
sirius8 busu1 bende 30 oldum olcam hala bulamadık şurda bekliyim:) ikinci çocuk , bulmakta çok zorlandık nedense
sirius8 busu1 ada mı koymayı düşünüyorsunuz şu an , ada bizim favori isimler arasında ☺️ ada , ela , miray . Oğlum Alya istiyor 😞
busu1 sirius8 Yeğenimin adı Defne ada yoksa koymak isterdim Ege ile uyumunu sevdim için için dedim 🌸 miray en başından beri istediğim isim ama çevrem sağ olsun hep Miray miiii yaptığı için üzgünüm 😞
sirius8 busu1 miray ı eşimde cumhuriyet döneminden kalma isim gibi dedi bende istiyordum mirayı ama eski buldu ☹️
busu1 sirius8 Evet yaa bende öyle tepki aldim ben hiç öyle görmüyorum hatta hamile kaldıktan sonra öğrendim sanırım cumhuriyet döneminden de daha eskide yaşıyorum 🤣🤣
prenses_annesi92_ busu1 bende 35+3 bugün bende çok kararsızım ama aklımda içime çok sinem yakın gelen şuan CEYLİN AFRA var Eflin de çok güzel Ben anlam olarak çok bakıyorum İlk kizimin ismi de Zeynep Asel
busu1 prenses_annesi92_ Çok zormuş ya çokkk artık dalga geçiyorlar dogurcan ismi yok diye ama yok yani bulamıyorum içime sinmiyor