mervekalkann
Kızımın suyla oynaması ikna olmaması beni en çok zorlayan konu oldu harici çok şükür zorlanmıyorum .
Kızım 3 yaşında henüz bir kıskanma yaşamadık hep sevdirerek konuşuyoruz oda doğduğunda kardeşiyle paylaşacağını söylüyor umarım doğuncada böyle devam eder fake atmaz bize 😅
Gündüz uyku yapmadığı için uyku konusunda sorun yaşamıyorum ev işlerimi çoğunlukla mutfağımı hızlıca temizliyor ve bitiriyorum sabah kahvaltı hazırlarken bi yandan yemeğimi hallediyorum akşama kadar rahat ediyorum
Kızım oyun oynarken çek toz al sil yapıyorum yavaş yavaş
Çamaşırları ise haftada bir gün yıkatıyorum her gün o
İşe girişmiyorum bir günümü ful ona ayırıyorum
Annem 2 alt sokağımda sağolsun 5 dk içinde yanımda çevremden ailemden eşimden yana desteğim çok Allah razı olsun
Çevreden yana tek sıkıntım merhabalaştığım gidip gelme yapmadığım ama tanıdığım kiişilrrin aiyyy ikisi zor olur, nasıl olacak nasıl yapacaksın gibi zorbalamaları zorlaştırmaları beni en çok sinirlendiren konudur. Onuda o an lafımı söyleyerek , herkesin sürecinin farklı olduğunu olabildiğince süreci güzel yönetebilmek adına kendimi motive ederek ilerliyorum. Sonuçta herkesin çocuğu süreci farklı olumsuz şeyleri duyup kendimi etkilemiyorum.
Hepimize kolaylıklar diliyorum