keleebeeekkk bana da doktor ptesi tekrardan şeker yükleme testi yapacakmış aslında 50 grlık tokluk şekerim 140 çıkmış sınırdaymış tekrarlanması gerekirmiş ama tekrarlanmadı eğer sonucum yüksek çıkarsa 100grlık şekere göre, suni sancı ile doğumu başlatıcaz dedi ptesi belli olcak durumum 37 küsürlerdeyim