Keziban ituba benim de 12 gün kadar gecikmişti kanda veya testlerde çıkmadı meğerse rahim duvarı kalınlaşmış sonra kendiliğinden regl oldum
aysct Kan tahlili verin. Hamile değilseniz rahim duvarı kalınlaşmış olabilir bir doktora görünürsünüz
Meral_63 aysct benim de adetim 2 gündür geçikti Perşembe günü kahverengi lekelenme yaşadım hemen biti sonra beyaz akıntı yaşadım test yaptım negatif döngüm mü değişti diyorum acaba ama kahverengi lekelenme niye oldu peki
aysct Meral_63 hamilelik planınınız varsa 2 gün sonra bir daha test yapın bazen geç yerleşme olabiliyor
zeynepaltnts66 hayat35 benimde altı gün kalmıştı bugün normal idrar testi yaptım erken olmayan negatif çıktı aslında bunu bilerek yaptım ama insan değişik oluyor yinede o yüzden bekleyin benim.hatami yapmayın varsa bile negatif görmek hoş olmuyo henüz erken
Miracle_1 seweyt bende cumartesi yaparım belki gecikmeyi bir ay üzerinden sayıp 2 gün gecikme olarak bakıyorum şuan ne kadar doğru ise uygulamaya göre olursa 7 gün