Kızlar aranıza yeni katıldım 🌸
Şöyle anlatayım derdimi
Ocak ayında polip ameliyatı oldum 3 tane polip alındı 1 ay korunma verdi doktor sonra regl gördüm.
Sonrasında korunma yok ama döngümün 14. Günü itibariyle progestan kullanmamı istedi günde 1 tane vajinal yoldan
Geçen ay denedik olmadı bebiş
Bu ay da döngümün 14. Günü kullanmaya başladım yine ama yumurtalamam 18.Gün oldu onuda gece kasık ağrısıyla uyandığımda anladım bıçak saplanır gibi bir ağrı vardı yarım saatte de geçti ben o günü de değerlendirdim, şimdi reglime 2 gün var yani çatlamadan sonra 9. Gün oluyor bugün bu ayda olmayacak gibi çünkü hiç bir belirtim yok progesteron belirtileri engelliyor mudur yada benim gibi olanınız var mı 🙄