nurcan_38 3.sezeryan olucak 5yıl sonra ama dün bı arkadaşım 3. Sezeyanı estetık yapıştırma degılde normal dikiş oldu dedı Bılgı verırmısınjz böyle bısey varmı
Esma006 nurcan_38 ne alaka anlamadım yapsitirma olur siz doktorlada konuşun aslında 3.sezeryanlar eskilerin dikiş şeklinde mi oluyor diye nesile bakarsan yapıştırma yapıyor eskidendi o
ikimelekannesi54 nurcan_38 bnm ilk dogumm ozeldeydı estetıktı 2 cı dogumum dikişli oldu smdı 3.cuye hamıleym bakalm ne olur ama 2 sndede cok sukur skntı yasamadm
nurcan_38 Doktorum cok ıyıydı ama arkadaş normal dıkıs yapılıyor dıyınce bu hastanede bende degıstırdım hastaneyı sehır hastanesinde doğum yapmak istiyorum sırf bu sebepten
Pelinnn2 Benimde 3. Sezeryan ikisini özelde oldum estetik bu şehir hastanesinde olacak ama normal dikiş dediler bende korkuyorum açıkçası