nurellaaa__ ben 3 buçuk sene önce doğum yaptım özelde, kum torbası koydular. İlkten hareket edemediğim ve kendime gelemediğim için anlamadım ama kendime geldikçe çok ağırlık yapıyormuş gibi geliyor. Kaldırmak çok istedim ama ayağa kalkana kadar kaldırmadılar torbayı. Küçük bir şey kesi yeri büyüklüğünde ama uzun süre durduğu için zorluyor. Bakalım bu sefer de aynı hastanede olacağım, hayırlısı