ikizannesieso Arkadaşlar 18 haftalığız ve bugün cinsiyet öğreneceğim çok heyecanlıyım 4 yaşında ikiz oğlum var lütfen dua edin sağlıklı bi kızım olduğunun haberini alırım inşallah🤲
orhismommmmmm ikizannesieso resmi atsaydın keşke son tahmin yapardık annesi bu arada sağlıklı hayırlı olsun
ikizannesieso orhismommmmmm Çok fazla gitmedim en son gittiğimde de görüntü alamadı doktorum o yüzden resim yok elimde ☺️
kelebegim123 ikizannesieso gönlünden geçen olsun inşallah güzel haberler al hemen öğrenecek misin yoksa sürpriz bir şekilde mi planlıyorsun ☺️
ikizannesieso kelebegim123 Çok heyecanlıyım o yüzden eşimin öğrenmesini istiyorum 😊 cinsiyet partisi filan yapmam da sadece heyecandan öğrenemem sanırım önce eşim öğrensin en iyisi 😀
betlhsyinerva ikizannesieso yaa çok heyecanlı ben de saat 11 de gireceğim öğrenmeye inşAllah benimde 3. bebeğim ama heyecan dorukta 🤭 Rabbim gönlünden geçeni nasip etsin inşallah hayırla sağlıkla gelsin 🌸
ikizannesieso betlhsyinerva Sizin çocuklarınızın cinsiyeti ne .Teşekkür ederim inşallah sizinde gönlünüzden geçen sağlıkla nasip olur 😊🤲
betlhsyinerva ikizannesieso 9 yaşında kızım, 5 yaşında oğlum var Amiin inşAllah canım çok teşekkür ederim 🌸
nur1291 Rabbim gönlünüze göre versin inşşalh sağlıklı hayırlı evlat olsun. Benimde iki oğlum var 14 haftalık hamileyim bende bugün gittim ama duruşu kötüydü hiç bişey belli olmadı perşembe tekrar gidicem 😊