Günaydınn güzelliklerr🎉🎉
Kızlar, oğlum 17 nisanda 7 aylık olacak. Destekli oturtmaya çalışıyorum başını hep yere yatırmak istiyor hatta ek gıda verirken bile dik durmuyor başını sabit tutuyor ama kafası hep yerde tüm odağı yer😂 Bende hafif yatar pozisyonunda veriyorum. Hâlâ oturamıyor, sizce normal mi? Erken mi yoksa? Ay bizim bebek oturdu, oturuyor diye diye canımı sıkıyorlar.
Bilgilendirirseniz çok sevinirim. Çevremdekilerin imalı laflarını çekmek istemiyorum. Sizler bana yetersiniz, üzerime tecrübelerinizi fırlatın lütfeenn😂💖🎀🎉🐣🎉