Kızlar merhaba 23 haftalk hamileyim dünden beridir sağ böbreğimin orda şiddetli ağrı var sadece sola yatınca geçiyor haraket ettiğim an geri başlıyor. Doktora gittim böbreğim safra kesem temiz. Kas ağrısı dedi ama hiç bir şey fayda etmedi bunu daha önce yaşayan varmı geçmicek diye ödüm kopuyor. İdrarda yanma vsde yok sadece ayaklandıgım veya sırtüstü yattığım an şiddetli ağrı başlıyor ama dayanılır gibi değil