gelincik_ çok teşekkür ederim bizde de yarın durum netleşecek kan değerim 2980 e gelince doktora gittim kese ve yolk saç göründü birde 4 cm kistim mevcut zararsız içi su dolu bir kist dedi doktorum- haftaya bebeği ve kalp atışını duyarız dedi. Heyecan dorukta :)
Boş gebelikte şunları yaşadım belirtiler yok oldu 6. Hafta itibariyle önce bir kese sonra iki kese göründü birinin yanında bebek vardı diğerinde yoktu , daha canlı görmeyi dilerdim dedi doktorum 8. Haftaya kadar bekledik - ama kalp atışı yoktu kese büyüdü ama bebek büyümedi öncelikle şu detay çok önemli cihaz kalitesi mühim ben gerçekten son teknoloji bir klinikte en iyi cihazlardan biriyle kontroldeydim ve vajinal bakılıyordu yani net görmemiz gerekiyordu her şeyi ancak olmadı 9. Haftada küretaj oldum. Dilerim kimse böyle bir tecrübe yaşamaz 🙏 ancak tavsiyem cihazdan emin değilseniz başka bir doktora daha görünün 🙏 sağlıkla gelsin yavrunuz