sevalklyn Sadece parol veriyorlar diye biliyorum hem sizin döneminizde hem 20 li haftaların başında gribe yakalandım 10 gün falan sürdü. Bol bol meyve, su, buhar, vicks, ıhlamur, nane limon bal yaptım. Anca geçti. Parol kendine hayrı olmayan bir ilaç olduğu için içmedim 😊 Geçmiş olsun.