Merhaba kızlar size sorum olacak hem merak hem endişe içerisindeyim.. Benim 1 Nisan Regl olmam gerekirdi bu zaman a kadar regl olmadım adet ağrısı çekiyorum o tarihten itibaren test te yaptım negatif çıkıyor. Ama bu ağrı Normal mi sizce acaba teste erken mi yaptım.. Sizde Böyle durumlar oldu mu..