isimsiz19 Normal doğumdan sezeryan döndü kızlar pozitif geçti elhamdülillah kızım yanımda uyuyor kendimi toparlayıp tüm süreci sizlere aktarmak istiyorum 39+0 da dünyaya geldi kızçem🤍🙏
annebebekelo isimsiz19 merhaba bizimki de normalden sezaryene döndü. Doğuralı birkaç saat oldu 40+4🥹 Hayırlı olsun size de😍
smnkl isimsiz19 Allah sağlıklı mutlu huzurlu büyütmeyi nasip etsin inşallah Nasıl geçti spinal mi oldunuz bnmde haftaya sezeryanım var
mommyyysd isimsiz19 papatiaa annebebekelo elif1203 güle güle büyütün kızlar 🌸 neden sezeryana döndünüz peki
medelas1 annebebekelo merhaba bende sizi merak ediyorum dünden beridir. nasıl geçti acaba çok şükür almışsınız kucağınıza🥰
elif1203 Benimki de sezaryane döndü üçümüz de aynı gün doğum yapmışız rabbim bizlere bir an önce toparlanmayi nasip etsin 🫠🌸
isimsiz19 smnkl genel oldum panik atağım var asla spinali kaldıramazdım gayet iyi geçti açıkçası tabiki hiç ağrım olmadı diyemem hala var ama ölüyorum dedirtecek kadar değil bence pozitif bir doğumdu
isimsiz19 mommyyysd açılma ilerlemedi suyum da geldiği için bebeğin susuz kalma ihtimali de yüksekti riske atmak istemedik daha önce apandisit ve kist ameliyatı olmuştum normal zorlar çatın da basık dedi bu şekilde sezeryana karar verdik
elif1203 @"annebebekelo çok şükür bugün biraz daha iyiyim ama ara ara ameliyat yerimde ağrı oluyor yürürken ederken