buzun Kızlar doktor bebeğimin cinsiyetine eminim kız dedi ama nedense içimdeki his erkek olduğu yönünde 14+5 iken çektiğimiz ultrason görüntüsüne bakıp yorumlar mısınız şu an 15 haftayı geçtim