cadii oğlum kilo olarak iyi kendi kendine nefes alıyor cihaza bağlı değil sadece ağızdan beslenmesi lazım yutma refleksini bekliyoruz ondan sonra taburcu İnşallah ama kızımın kilo alması lazım aynı şekilde yutma refleksi olması lazım bide en düşükten oksijen alıyor ondan ayrılması lazım birazdaha zamanı var kızımın yani