Elisa0110 Bende de benzer durumlar var, erken doğsun da istemiyorum ama bu 2. Bebeğim ve kavuşmak için sabırsızlanıyorum, akıntı artışı fazla olunca suyum geldi sanıyorum, bazen kasılmalar sancılar ağır olunca doğum yakın herhalde diyorum, vakit yaklaştıkça evham artıyor, annelik heyecanı her bebekte başka güzel, Rabbim hayırlısı ile doğru zamanda sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize