SancarMom canım bu tamamen sizin ev dinamiklerinizle ve beneğinle senin psikolojinle alakalı bi durum. Yaşında daha çok genç vaktin var. Ben ilk çocuğumu 30 yaşında doğurdum ve tam 3 sene gece uykusu olmayan 27 ay emen ve sabaha kadar sürekli uyanan bir oğlum vardı. Oğlum düzene girdi hani uykusu en azından. Ve ben o zaman karar verdim. Bezi bıraktık az çok yemeklerini kendi yiyor (iştahlı değil) şimdi hamileyim neredeyse oğlum 4 yaşında geldiğinde kardeşi olmuş olacak bende 34 yaşına gireceğim temmuz da. Küçükken yapsaydım kafayı yerdim. Sürekli ağlayan kolik bir bebek asla uykusu yok sürekli meme meme meme ve bana bağımlı bendiz kimseyle durmayan bir bebek. Sen yani hem kendine hem çocuğuna bakarak değerlendir. Ama yineliyorum en azından bezi bırakabilir, yemeginş kendi yiyebilir, uykusuz düzelmiş hale gelirse daha rahat edersin. Bende desteksiz tek başıma büyüttüm beyazlamayan saçım kalmadı. Ama diyorum çocuğuna ve kendine güvenen yapabilir. Bu tamamen sizinle alakalı.