ozlm_nsa Diş ağrısı doğumdan zor derler bizim oralarda. Allah yardımcınız olsun. Bende zamanında çekmiştim (hamileyken değil) karanfil çok iyi geliyordu. Dişim çürümüştü, oyuk olmuştu içi. İçine koyuyordum. Birde bulgur aşırı iyi geliyordu. Onu da içine koyuyordum, inanılmaz alıyordu acısını. Çok tavsiye ederim her ikisini de. Allah şifa versin. 🤲🏻🌸