Kızlar 25+2 haftalık hamileyim ekstra rahim ağzı kısalığım için serklaj yapıldı. 3-4 gün öncesine kadar bebeğimin hareketleri çok fazla güçlüydü dışarıdan bile çok net belli oluyordu ama bu 3-4 gündür bebeğimin hareketleri hep kasık bölgemde ve pıt pıt şeklinde oluyor usg normal doktor nst ye de bağladı o da normal benim gibi böyle bi durum yaşan var mı nasıl eski hareketlerini geri yakaladı mı ne kadar sürdü bu süre