rnyyy Erik, şeftali, çilek , buz gibi karpuz…. 3 kase tuzlu erik yedim. 🥲 kızıma hamileyken böyle değildim şimdi tüm yaz meyvelerini canım çekiyor. Sizde durumlar böyle mi 🥲
sudeborakk rnyyy valla ben de reelste ne görsem canım çekiyor bi de bu aralar başladı yaz meyveleri bende de karpuz erik yeme videoları izledikçe daha çok çıkıyor 😝
mervekalkann rnyyy Ben de öyleyim 26+3 olduk erkek bebek sürekli erik, çağla, kiraz canım çekiyor çağla yedim bol tuz ile zaten öyle yiyince erik gibi oluyor bastırdım o durumu ama kiraz çok istiyorum onu ne ile bastıracağım bilmiyorum bebeğim de tam yaz bebeği olacak zaten temmuz başı doğacak 😅
valeriaa_ rnyyy geçen bi videoda gördüm salatalığı şekere batırınca karpuz tadı veriyomuş deyip yediler 😂 bi deneyin isterseniz 😂
twinmoms34 rnyyy benim de canım şeftali çok istemişti bundan 1 ay önce 😄 Eşim araştırmış bulamamış enişteme söylemiş o sağ olsun getirdi kapta 2 tane şeftali 😄 yemeye kıyamadım resmen 😄
rnyyy mervekalkann evet benim de erkek bebek. Güya tatlı çekerdi hep erkek olunca ama erikte çok çekiyor gerçekten tuzlayıp tuzlayıp yiyorum
senaninannesi_ rnyyy bende böyleyim yaşdığım şehirde herşey çok sonradan geliyor napıcam bilmiyorum ağzım sulanıyo başım dönüyo artık aşermekten 😭
rnyyy senaninannesi_ evet ya benimde kızıma hamileyken asla böyle değildim oğlum olacak allahın izniyle tüm yaz meyvelerini aşeriyorum
hilalaselll4 rnyyy erik hariç kiraz,çilek,şeftali çok aşeriyorum çileği yedim kaldı ikisi eşim hep arıyor onları😂
3kedili2bebekli rnyyy aynısı ya 1 ay kaldı meyvelerin çıkmasına diye kendimi avutuyorum erik bulamadım karpuz buldum beğenmedim sabırla bekliyorum 😂
caytilatte rnyyy ay ben de yaa şeftali ve kiraz sabırsızlıkla çıkmasını bekliyorum inşallah bu sene kiraza don vurmaz, kanım çekilir gibi aşermiyorum ama şimdi buldursam zaten tadı tuzu olmaz gibime geliyor zamanını beklicem inşallah 😋😋😋