htc_cgds Bebeğinizin kalp atışını kaçıncı haftada duydunuz? Cuma günü doktor kontrolüm var kalp atışını duyarız büyük ihtimal demişti çok heyecanlıyım.
miniksusamtanemm bende ilk kontrole 8+2 günlükken gittim. kalp atışı /yolc sac/bebiş falan hepsini görebildim. kendimi strese sokmamak için bekledim biraz öyle gittim
Cansu_aydin13 miniksusamtanemm bende birer sizinle aynı gitmiştim daha iyi oldu hepsini bir anda öğrenip duydum içim rahatladı