Zehra333 5 sene boyunca defalarca belirti arayıp erkenden testler yaptım ya düsük oldu ya kimyasal oldu yada kalbi durdu. En son geçen sene Ağustos ayında adet oldum Eylül’de hiç bir belirtim yoktu hamileliğe dair, sadece adet olcak gibi belirtilerim vardı, adetim 3-4 gün geçince fark ettim ki adet olmamıştım. Yani ne kadar beklersen ne kadar belirti ararsan olmuyo maalesef. Belki acele etmesem kafam rahat olsa kimyasal düsük falan da yasamicaktım ama bende senin gibi günler öncesinden test yapmaya kesin hamileyim demeye başlıyordum. Akışına bırak kafan da bedeninde rahat olsun emin ol en hayırlı zamanda gelecek bebişin.