Geçen hafta soğuk algınlıpı gibi bir zıkkım oldum , öyle böyle derken boğazım falan düzeldi fakat asla ama asla ama asla burun tıkanıklığım geçmedi , 29 yıllık ömrümde böyle birşey yaşamadım ben , 10 gündür burnum tıkalı ve geçmiyor ya imkansız yani nasıl geçmez , burun tıkanıklığı geçmediği için de sinüsler doluyor ve şiddetli baş ağrısı yapıyor , geçen hafta çarşamba 1 tam gün çok yüksek şiddette baş ağrısı çektim , şimdi yine aynı şekilde 1 tam gündür çok şiddetli baş ağrısı yaşıyorum , burnum da tıkalı , 29+3 üm ve ben delirmek üzereyim gerçekten kafayı kıracam , denemedik yöntem bırakmadım, lütfen yardımcı olabilecek varsa yazabilir mi