Kızlar 13. Haftada cinsiyete net erkek görüyorum dedi doktor ama sizce yanılma ihtimali olabilir mi yaşayan var mı yani. Aslında yanılma ihtimali yoktur diye düşünüyorum çünkü net mi hocam dediğimde net görülüyor dedi ama yinede acaba olabilir mi diye sormak istedim. Kız denip erkek çıkan oluyor da erkek denip kız çıkan ne biliyim