cicekbahcesi_ sıkıyor mu acaba diyerek 3 numara aldım çok büyük geldi ve oda iz bırakıyor acaba sıkıyor mu çocuğu anlamıyorum da bezimiz de molfix premium değiştirsem mi yoksa normal mi bu iz olayı
Cinarsaitinannesi cicekbahcesi_ bebek kaç kilo ki üstünde kaç kilo bebek için uygun yazıyor ona göre almadın mı canım. Benim kız da 2 aylık 3 iyi oluyor bizimkine 2 numara çok sıkıyordu
3kedili2bebekli cicekbahcesi_ bezin kenarlarında lastikler var ya onları çekip yirtin hemen çıkıyor zaten ve hayır sızdırma yapmıyor onlarsiz endişe etmeyin
cicekbahcesi_ yorgunannis biraz belirgin aslında çok sıkmıyorum bir kere dsha gevşek bağladım bu sefer sızdırma yaptı
yorgunannis cicekbahcesi_ 3 büyük gelir sızdırır tabi ben o zaman 2 numara kullanıyordum ve kenar lastiklerini çekiştiriyordum her bezde böylece o iz azalıyordu
cicekbahcesi_ Cinarsaitinannesi bebeğim erkek doğdu 3 aylık olacak haftaya ama 2 aylık bir bebek gibi şuan o yüzden 2-3 arasında kaldım 3 numara aldım biraz büyük gelmişti
Cinarsaitinannesi cicekbahcesi_ yukarıdaki yorumda bir arkadaş yazmış kenar lastik kısmını koparmayı bende 2 numara sıkarken evdeki paket bitsin diye lastiklerini koparıp kullandım o şekilde iz yapmıyor. bizimkinin de bel kısmı çok bol bacak kısmı iz yapıyordu bacakları da kilolu değil ama bezin şekli bir değişikti