Benim ikinci gebeliğim 17+5 haftalık bugün muayenede doktorum çok az az hissetmeye başlamıştım olabilirsin pıt pıt şeklinde ama hissetmiyorsan da çok normal endişe edilecek bir şey yok dedi. Ben hissediyorum sanki ama anlayamadım gaz mı bebek mi o yüzden çok hissedemiyorum sanki