SancarMom esalsby 38. Haftamda 2 cm açıkla evde bekletti doktorum😅 bende yaptım ama atamadım 38+5 te doğurdum doğruydu herhalde 😅
Meridaily esalsby ben sezaryenden bir gün önce denedim 38+6 da bacak bacak üstüne atamıyordum ve birkaç gün öncesinde baya kasılmalarım başlamıştı.😅
marlam esalsby sen kaç defa denedim hatta doğuma gitmeden bir gün önce bile denedim bacak bacak üstüne çok rahat atıyordum
ilayasena esalsby ayni hafta ve gundeyiz ayni sikayetler bende de var bacak testinide yapamiyorum bir an once gelsin istiyorum artik pelvis bolgemde cok agri ve aci hissediyorum
beko2325 esalsby bende bunu yapmıştım ve ayağımı kaldıramamıştım üç gün sonra doğuma gitmiştim 37+5te 😅