Merhaba bende senin gibi pcosum adetlerim çok düzensiz insülinim yüksekti, 1,5-2 seneye yakın doğum kontrol ilacı kullandım, bıraktım öncelikle kafamdan attım hamile kalmam gerektiğini spora düzenli beslenmeye başladım tabi doktor muayenemi de ihmal etmedim. Doğum kontrol ilacını bırakalı bi 6-7 ay olmuştu O sıra ev işleri taşınma telaşı felan vardı aklımda hiç çocuk yoktu yani başka şeylerle meşguldüm. Adetim en son 17 ocakta geldi,17 şubatta gelmedi zaten çok düzensizdi adetlerim. Bende bekledim gecikmenin 3. Ve 8. Günü test yaptım negatif çıktı tarlusal aldım 5 gün sabah akşam içtim 10 gün bekledim gelen giden yok akıntım ve göğüs hassasiyetim vardı bide tatlı tatlı kasılmalarım.
Doktora kontrol için gittim durumu anlattım, ultrasonla bakarken işte yaşın kaç vs sorular sordu çocuk düşünüyormusunuz dedi evet dedim hayırlı olsun vs Buda kesesi dedi şok oldum elim ayağım titredi.
Kan ve idrar istedi beta 10028,27 çıktı. Şuan 17 haftalık olduk bile. Umuyorum Allah en yakın zamanda nasip eder