taptazeannecik kadın doğum doktoru verdiyse bebeğe zararı olsa başlatmazdi diye düşünüyorum, başka bir doktor olsa bile zaten hamile olduğunuzu söylemişsinizdir. Gebelikte anneye, bebeği korumak için en uygun ilaçlar veriliyor zaten rahatlıkla kullanabilirsin