gamzkctp
Ben İsa hocaya gidiyorum ilk doğumumuda onda yapmıştım riskli bir gebelikti ve saolsun çok güzel yönlendirdi ilgilendi
Seda ve Elçim hanım arasında kaldıysanız ikisine de muayene oldum Seda hanımı öneririm ona da gebelik öncesinde gitmiştim gerçekten çok ilgili bir doktor oda