busek0987 Kızlar bu hastanede doğum yapan veya yapacak olan var mı memnun kaldınız mı yanıma olmazsa olmaz ne almalıyım bi cevaplayıverinnnnnnn
fatma4466 Ben ilk oraya gittim sonra ozele gectim hic ama hic begenmedim davranislari ilgileri sagolsunlar cok iyidiler😂