iremm2512 Kızlar bugün 22 haftaya girdim rahimde hafif hunileşme ve 30mm uzunluk dedi doktor progeston iğneye başladı kötü bişey olur mu daha önce kayıplarım var zaten çok korkuyorum bilgisi olan var mı bu konuda