birprensesinannesi_6 Kızlar normalde düzenli regl olurum. Geçen ay 1 buçuk gün sayılacak regl oldum ondada afedersiniz pedi bile doldurmadı sonrasında herhangi bir tekrar kanama yaşamadım en az 5 gün sürerdi reglim bu tarz birşey yaşayıp hamile kalan var mı ?
birprensesinannesi_6 _gecekusu bir kaç gün sonrasında yapmıştım negatif çıktı sonra tekrarlamadım testi yapmak ve yapmamak arasındayım