Mucizebebegim Kızlar benim ilk gebeliğim ve yavruma kavuşalı 7 gun oldu. 38. Haftamda kavuştum bal kızıma. Gece geç saatte arkadaş oturmasindan dönüyorduk bende bi huzursuzluk vardı ama onemsemedim, eve geldim midemde çok bulaniyordu bi sicak dus aldim kendime gelirim diye duştan sonra daha çok midem bulaninca biraz endiselendik hastanemizde yakinken gidelim dedik. Gittik nobetci doktor alttan muayne etti 1 cm acikligin var dedi seni bi odaya alalim sabahi bekle doktorunda muayne etsin dedi. Once kabul ettik ama sonra evde beklemek daha mantikli geldi. Eve geldigimde bi adet sancısı vardi. Tuvalete girdim ic camasirimda kan vardi biraz korktum nişan gibi degildi cunku. Neyse bekleyelim dedim yattim ama bel agrimdan rahat uyuyamadim sabah 6.30 7 gibi kalktim hala kanamam devam ediyordu. Bi duş aldim yine saat 9 a dogru hastane cantamizida yanimiza alip evden ciktik. Henuz doktorum gelmemisti beni nst ye bagladilar. Sancilarim gorunuyordu sonra doktorum geldi oda alttan muayne etti 1 cm dedi ve nişanin gelmis yatisini yapiyoruz dedi ben korktum. Suni sanci istemedigimi ve eve gitmek istedigimi soyledim. Doktorumda bu sekilde seni eve gonderemem dedi. Sonra bize anlatti ilerlemezse suni vercegini soyledi uzun bi yolculuk olacak dedi 18 belki 20 saat surebilir kabul ediyor musunuz dedi biz korktuk ama normal istedigim icin kabul ettik. Yatisim yapildi bi ebe alttan rahmin girisini inceltsin diye bi ilac surdu ondan sonra beklemeye basladik bel agrilarim çok hafif artmisti ama dayanilmicak gibi degildi iyiydim. Kalkip yuruyus yaptim squat yaptim pilates topunda hareketler yaptim. Aradan bi 4 saat sonra baktilar hala 1 cm cok uzuldum tabi ben. Sonra beklemeye devam ettik. Bu sirada yemek yedirmedikleri icin koluma serumda takmislardi hem bebegin beslenmesi hemde benim sekerim dusmesin diye. Yine aradan 2 saat daha gecti doktorum muayne etti 3 cm olmus dedi ve suyumu enjeksiyonla patlatti ve ben ne oldugunu sasirdim beklemiyordum cunku. O an itibariyla agrilarim fazlalasti. Iste dedim sanirim gercek dogum agrisi bu.hasta bezi bagladilar alttan hala suyum gelmeye devam ediyordu. Ben nefes alip vermeye calisiyordum beni nst ye bagladilar sancilarim duzenliydi. 1 saat sonra kontrol ettiler hala 3 cm di. Surekli yuruyus yapmaya calistim aradan bi 2 veya 3 saat gecti sancilarim o kadar fazlalasti ki dedim kesin acilmam 4 cm falan olmustur. Ama dayanamadigim icin artik esime dedim bu kontrolde hala acilmam olmadiysa sezeryan istiyorum ben. Neyse doktorum bakti umitsiz bi sekilde hala 3 cm dedi ben agladim üzüldüm. Ve beni hemen sezeryana alin dedim. Esimle konusmami istediler esim zaten uzuldugumu gorunce hemen kabul etti. Beni hazirladilar genel anestezi altinda sezeryan oldum. 15 dk icinde cikmisim aksam 21.32 de dogmus yavrum yarim saat sonra beni odaya cikartmislar kendime geldigimde agrilarim vardi fitil verdiler bebegimi emzirdim. Yavrumu gorunce dunyalar benim oldu sezeryanmiş normalmiş hic umrumda olmadi acikcasi. Sık sık yuruyus yaptim ve 2. Gunumde ayaklandim ben suan 7 gunluguz her isimi kendim yapiyorum. Annem vefat ettigi icin bana destek olabilecek bir tek eşim var ve ben ona ragmen normal dogum yapmiscasina rahat hareket ediyorum. Şunu soylemeliyim ki sizinde basiniza gelirse bu kadar erkenken suyunuzu patlattirmayin en az 6 cm olsun ondan sonra patlatlsin. Benim suyumu bu kadar erken patlatmasaydi belki uzun olacakti ama acilmam yavasta olsa ilerleyecekti. Biraz uzun oldu ama benim hikayem böyle sorusu olanlara yardimci olmaya calisirim insaallahh
Mucizebebegim SevgibiR valla o an cok tecrubesiz oldugum icin ben ne yaptigini anlayamadim ama yinede aklinda bulunsun 😅 Allah saglicakla kucagina almayi nasip etsin insaallah