elisamommy 4+5 de tek keseydi. 6+0 da 3 kese göründü. Birinde embriyo 4mm di. Diğer iki kese boştu. 10 gun sonra gel dedi. Cuma gidicem. 7+2 olmus olucam. Kese kaybolma durumlari oluyormus. Dua ediyorum sağlıklı olsunda 1 2 3 farketmez. Heyecanla bekliyorum. Sende insallah güzel haberler alırsın tez zamanda❤️