Kizlar benim sag gogsumden az az sut geliyordu ayni zamanda prolaktinim 45 di. Beyin hipofiz mr cekindim temiz cikti, Sonra memeye ultrason yapildi cok sukur bir sey cikmadi sadece sag gogsunde sut kanallarin genislemis dedi neden bilmiyoruz, prolaktin dusurmek icin dostinex kullanmaya basladim degerim normal aralik 17ye dustu. Ama hala goguslerim sizliyor ikisi birden. Tek bi nokta degil genel bi agri sizlama gibi. Sizce neden olabilir? Bilgisi olan var mi? Cok sukur temiz cikti ultrason da ama gerildim yine de ya gorunmediyse diye.