ikraal Kızlar 15 haftalık hamileyim ara sıra bu ağrı geliyo tam vajinama doğru bir ağrı var öyle ağırıyoki bazen doğrulamıyorum eğik yürümek zorunda kalıyorum böyle ara sıra geliyo 2 gün çekiyorum gidiyo bu nırmal mi
edaece21 ikraal ben 32 haftalık oldum halen o agrı var özellikle yorulunca cok yürüyünce agrıyor uzanınca dönmek bile işkence oluyor de normal dedi bebek baskı yapıyor aşagı dedi