22 gün önce planlanmamış sezeryanla doğum yaptım. Ameliyatıma yelda özkan girdi çok güzel geçti çok pozitif bi doktordu kendisi dikişim de çok güzel gören herkes hiçbişey belli değil dedi 10. Gün kontrolümde yelda hoca hastanede olmafığı için mehmet karahançere gittim o da aynı şeyi söyledi dikişin çok güzel ve çok iyi toparlamışsın hiçbişey kalmamış 40 muayenesine gerek bile yok dedi.