Benim de ilk gebelikte olmuştu aynı şey haftalarca baktık ama oluşmayınca 10.hafta dolunca kürtaj oldum küçük bir işlem 1 ay sonra ilk reglimden sonra denedik ve oldu şuan 12 hafta olacak gayet sağlıklı inşallah oluşur ve gözükür ama aksi bir durum olur ise de hiç canını sıkma kendini üzme çoğu kadının başına gelebiliyormuş geç döllenme vs den dolayı