33 hafta olduk bugün doktorum rahim ağzı kısalığı var dedi açıklığım yok nstde sancım çıktı ciğer geliştirici yaptılar bide serum verdiler kasılmam geçsin diye ben hissetmedim ama sancım olduğunu bişey olmaz dimi inş 3 hafta sonra doğururum bu durumu yaşayan varmı