Ben de beş hafta altı günlük hamileyim bugün korkudan doktora gittim hiçbir şey yok dedi keseyi gördü ama bebek yok agridan ölüyorum ve kabız olmuşum tuvalete çıkamıyorum kendimi zorladıkça canım yanıyor olacak böyle şeyler dayanmak zorundayız bebek yerleşiyor muş