gamze6p Bacımlar merhaba 🌼 Birinci doğumumdan 40 gün sonra gidip taktırmıştım tekrar gebelik düşününce çıkartmıştım. Şimdi ikinciye hamileyim doğuma 2,3 haftam kaldı sezeryan olacak doğumda taktırsam diyorum . Bu şekil deneyen ya da bilgisi olan var mı ?
dilaradoyan gamze6p doğumda takılmıyor ki spiral 🤷♀️rahmin kendini toparlaması lazım. Yine 40ınızı beklersiniz öyle takarlar
Aysenur_5312 gamze6p bende doğumdan sonra taktırmak istiyorum ama çok bilgili değilim bu konuda bir sıkıntı felan oluyor mu taktirdiktan sonra
1_2_3_4 gamze6p kırkından sonra takılıyor bazen bir ay sonra felan ameliyat esnasında olmuyor diye biliyorum
gamze6p @dilaradoyan ben biraz araştırdım takılıyor deniliyor doktora soracağım bir Bende aynı şekilde düşündüm o yüzden bir emin olamadım
dilaradoyan gamze6p kim diyo bilmiyorum ama doktorum takarım dese bile taktırmazdım açıkçası. Çoğu doktor spiral takmıyo vücuda ait olmayan bir parçanın takılması aykırı diye. Bir de doğumda mı takan varmış 🤷♀️ bende spiral kullandım 2 yıl bu arada ama 40ızı bekleyin bence Zaten rahim travmatize o an. Kanamalar olacak. Spiralin tutunmama ihtimali kayma ihtimali çok yüksek. Yani yaralı kafaya kask takmak gibi. Anlatabildim umuyorum
gamze6p @Aysenur_5312 benimde bilgim yok doktora soracağım birde ne kadar güvenilir ona emin olamadım
gamze6p @dilaradoyan bende açıkçası duyunca bu şekil düşündüm kayma olursa tutmama olasılığı yüksek felan diye sonra araştırdım olunabileceği yazıyordu . Doktora sormak istedim bir. Büyük ihtimalle yine bekleyeceğim 40ımı çünkü büyük bir risk
AuraMomB bende düşünüyorum dediğin gibi doğumda takan var ama kayma riski çok yüksek. 40ın çıktıktan sonra öneriyorlar. Bir de ben devlette taktırmak istiyorum şu hamileliğimde özele döktüğümüz ücret yeter bence 🙇🏼♀️🌸 ama bakır sanırım ücretsiz takılıyormuş
betaaaasx Doğumdan sonra rahim eski haline dönmek için 40 gün dinlenmesi lazım yani balon şişkinken içine sprali tak sonra yavaş yavaş insin sprale neler olur yani Allah korusun içeri kaçar kayar vs bence riskli takan doktoruda zor bulursunuz ben 40dan sonraki ilk adette taktırdım 8 sene durdu
gamze6p @ikicocuklu-61 doktor alttan muane ediyor ve beş dakikalık bir işlem spirali yerleştiriyor korkulacak birşey yok. Sadece regl ağrısı gibi bir ağrı oluyor o anlık takarken sonra geçiyor
gamze6p @AuraMomB aşkım sanırım sağlık ocakları da takıyor . Bende 40ım çıksın direk gideceğim riske atmaya gerek yok 😅
karahanl Benim doktorum doğumdan 3 ay sonra takarım dedi. Sezaryen oldum bende. 3 ayda iyice toparlasın dedi