Selam hanımlarr 30 gün kaldı doğuma Allahn izniyle nasılsınız nasıl gidiyor hazırmısınız alışverisiniz bitti mi biraz sohpet edelimm benim alıcağım bi kaç şey kaldı ama hastane çantasını hazırlamadım henüz ilk kızım normal doğumdu bunda bi aksilik olmazsa normal görünüyor