Pikachununannesi ben başta ilk doğumum erken oldugu icin perinatolojideydim. Öğretim üyesine geçmek istiyorum dedim ordaki doktorlar riskli gebe doktoru değil, hocayla beraber bakarız ama buraya geleceğin için boşuna ücret vermis olursun dedi. Şimdi 23 haftalığız poliklinikte devam edebilirsin dedi ama bu haftadan sonra alır mı yada gerek var mı bilemedim